**

 

Content plan Ad Ultima Group

Ad Ultima Group is een ICT organisatie actief in de Benelux en Frankrijk. Ze bieden procesverbetering en automatisering van productontwikkeling, productie en distributie. De belangrijkste competenties van Ad Ultima group zijn PLM, ERP, CRM en Infrastructure.

 

De opdracht

Ad Ultima group wil nieuwe klanten bereiken en ICT-personeel werven via hun website. Ad Ultima is al jaren klant van iMood en heeft de volgende vraagstukken:

  1. Hoe kunnen we de website zo inrichten dat onze doelen bereikt worden?
  2. Kunnen we kwalitatieve content aan de website toevoegen zodat we aan (potentiƫle) klanten kunnen laten zien dat we veel kennis en ervaring hebben op onze vakgebieden?
  3. Hoe kunnen we de doelgroepen op een zo effectief mogelijke manier bereiken?
  4. Hoe kunnen we beter in de zoekresultaten van Google scoren op zoekwoorden die voor ons relevant zijn?

Wat hebben we gedaan?

Strategie, webanalyse, SEO, content creatie

Onze aanpak

Om een goed beeld te krijgen van de performance van de website hebben we in overleg met de klant een dashboard ontwikkeld. De doelen van de website worden hier overzichtelijk gemeten. Dit dashboard is het startpunt van ons maandelijks overleg over de verbetering die mogelijk zijn op de site.

Een belangrijk onderdeel van onze werkzaamheden is de creatie van artikelen voor op de blog van Ad Ultima. Onze redacteuren hebben veel kennis op het gebied van ICT waardoor het maken van artikelen relatief gemakkelijk wordt. We maken deskresearch artikelen en artikelen op basis van een interview met een specialist van Ad Ultima.

Hier vindt u voorbeelden van deze artikelen:

Voorkom CRM vervuiling met deze 10 tips

Bent u klaar om van IT naar IoT te gaan?

Naast de webanalyses helpen we Ad Ultima met zoekmachine optimalisatie (SEO). We maken hier een onderscheid in technische optimalisatie, content optimalisatie en de opbouw van een linkprofiel.