Het maken van waardevolle content is een vak apart. Je moet je immers verdiepen in informatiebehoefte van de doelgroep en in staat zijn hier op een pakkende manier op in te spelen. We maken een onderscheid in artikelen (geschreven content), video en afbeeldingen. Voor ieder online mediakanaal maken we content passend bij dit kanaal. Voor social media zal de content anders zijn dan voor op een blog.
Voordat we starten met het maken van content schrijven we in samenspraak met onze opdrachtgever een redactionele formule waarbij we onder andere de doelgroep, thematiek en tone of voice vastleggen. Tezamen met het beschrijven van de content doelstellingen is dit een startpunt voor de creatie van content.
Content in de zakelijke markt
We maken voor onze zakelijke klanten achtergrondartikelen over hun business die geplaatst worden op hun blog, ingezet worden voor social media en nieuwsbrieven. De artikelen bundelen we tot white papers waar bezoekers van de site hun contactgegevens voor achter kunnen laten. Onze designers kunnen content versimpelen door infographics te maken en met animaties complexe diensten versimpeld uitleggen. We maken content voor iedere fase van het aankoopproces van een klant. Dit varieert van een algemene uitleg van een markt of productgroep (oriënterende potentiële klanten) tot het beschrijven van klantervaringen voor potentiële klanten die dicht bij de keuze voor een aanbieder staan.
Om de kwaliteit van content te garanderen werken we met ervaren redacteuren met kennis over uw markt. We kunnen op deze manier maatwerk leveren voor onze klanten.
Content in de consumentenmarkt
Afhankelijk van de doelstellingen van onze opdrachtgevers creëren we content voor merken. Vanzelfsprekend is deze content afhankelijk van het medium type dat ingezet wordt en de doelgroep.